Tekstwerk

Met aansprekende beelden en een toegankelijke, prettig leesbare tekst bereik je je publiek. En als je het heel goed doet, blijft er ook nog iets van hangen...

Tekstwerk

Zoals u weet, begint elke business met een idee.
Een goede tekst kan dat idee vervolgens naar succes toeleiden. Maar wie gaat die tekst schrijven? Doet u dat zelf? Of kiest u voor een ervaren tekstschrijver? Eentje die eerst luistert. Zich in uw situatie en materie inleeft. Met u meedenkt. Kansen ziet. En dan in goed overleg iets creëert wat uw organisatie vooruit kan helpen.
Want voor goede communicatie geldt:

‘Niet het verhaal telt, maar het verhaal dat ze elkaar vertellen.’

Immers, pas dan ontstaat ‘return on investment’. Daar gaat het toch om? Als u zo’n tekstschrijver zoekt, moeten we eens kennismaken.

Al ruim 25 jaar schrijf ik vele soorten teksten voor non-profit en profit-organisaties en bedrijven. Dat varieert van websites, interviews, artikelen, brochures, nieuwsbrieven, jaarverslagen tot slogans, direct mail, (jubileum)boeken, beleidsnota’s e.d.

Daarbij vind ik het belangrijk om vooral toegankelijk en inspirerend te schrijven voor het publiek waarvoor de communicatie bedoeld is.

Naast het schrijven van teksten vind ik interviewen enorm boeiend en uitdagend, zeker als het een open gesprek is. Verder begeleid ik andere auteurs en redigeer ik hun werk.

Schrijven

Redigeren

Interviewen

De afgelopen 30 jaar werkte ik mee aan een twintigtal boeken, zoals ‘Breda 2002. Na 750 jaar.’ en ‘Breda spoort’.
Daarnaast heb ik tientallen boeken en artikelen geredigeerd en begeleid.